Ogłoszenia – kwiecień 25 r.
1. Odpady i pojemniki – w obecnym miesiącu podstawiane będą kontenery na odpady zmieszane. Jeden będzie zawsze przy bramie nr 4 (od strony ul Urbanowicza), drugi naprzemiennie – przy Biurze oraz bramie nr 3 (od ul. Strachowickiej).
Pojemniki gminne na odpady pojawią się od 1 maja 2025 r. – przy Biurze oraz przy bramie nr 4 (od strony ul. Urbanowicza).
2. Dyżury gospodarza – w każdą sobotę od godziny od 9.00 do 14.00, AKTUALNY telefon: 727 637 458.
3. Opłaty wysokość – można już dowiadywać się co do wysokości opłat za działkę drogą:
1) e-mail: rod.sahara@wp.pl, lub
2) telefonicznie: wyłącznie w środy i piątki od godziny 17.00 do 19.00 – numer telefonu: 455 406 193 do Skarbnika.
4. PROCEDURA WJAZDU – na teren ROD:
1. Skierowanie wniosku wraz z uzasadnieniem do Prezesa ROD na email: rod.sahara@wp.pl,
2. Prezes ROD w porozumieniu z Gospodarzem ogrodu dokonuje oceny możliwości wjazdu, biorąc pod uwagę obecną infrastrukturę wodną ogrodu, stan alejek (brak opadów i „miękkiej” ziemi),
3. Prezes wydaje decyzję pozytywną lub negatywną, o czym Działkowiec jest informowany w odpowiedzi na wniosek,
4. W przypadku decyzji pozytywnej Działkowiec ma obowiązek skontaktować się z Gospodarzem celem omówienia szczegółów wjazdu,
5. Wjazd na teren ROD jest możliwy wyłącznie w soboty w godzinach pracy Gospodarza* na Promenadę i drogę betonową (okolice Biura).
*pod warunkiem że po oględzinach pojazdu przez Gospodarza w dniu dokonania wjazdu na teren ROD nie będzie przeciwwskazań (zbyt ciężki ładunek, ciężkie auto – mogące spowodować uszkodzenia nawierzchni).
Obowiązuje bezwzględny zakaz wjazdu na alejki wewnętrzne !
Uprzejmie informuję, że w przypadku braku zastosowania się do w/w wytycznych
i spowodowania uszkodzeń sieci wodociągowej Ogrodu Działkowiec zostanie obciążony kosztem naprawy uszkodzeń (także jeśli uszkodzeń dokona firma wynajęta przez Działkowca).
Prezes ROD – Anna Zembrzuska